Markanı “Yeni Dönemde” Baştan Yarat

28 Mayıs 2020 günü #ÖğrenenTeknokentliler online seminerimizde bir araya geliyor!

Ömürden Sezgin'in sunumuyla, "Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi" konulu seminerimiz 28 Mayıs Perşembe günü saat 18.00'de İTÜ ARI Teknokent Youtube kanalımızda.

İTÜ ARI Teknokent Youtube: https://bit.ly/2VwqQ5I

Seminer İçeriği:

Şirketler ve girişimler ne satarlarsa satsınlar, ne hizmet verirlerse versinler, ne iş yaparlarsa yapsınlar, en değerli ürünleri markalarıdır. Bir girişimci, liderlik dışında iyi bir pazarlamacı olmak zorundadır. İşini, fikrini ve ürünlerini markalaştırıp, etkili ve stratejik pazarlamalıdır. Hatta, pandemi ile gelen bu yenide dönemde iyi düşünmeli ve gerekirse baştan yaratmalıdır.

İsim sürecinden, duruşuna, logosundan sloganına, birçok parçasıyla markaya karar vermek, hayata geçirmek ve sürdürülebilir kılmak en önemli konulardandır.

Marka, insan gibidir; konuşur, bir tarzı vardır, kıyafetleri vardır, arkadaşları ve hobileri vardır, kendini geliştirir, büyür, yardım eder. Bu eğitim programında, pazarı ve tüketiciyi anlayarak bir markanın baştan sona yaratım süreçlerini görme, girişimci olarak stratejik pazarlama sürecinde atılması gereken adımları derinlemesine öğrenme, dijital ve geleneksel pazarlama arasındaki farklar ve incelikleri anlama ve hatta pratiğini yapma şansınız olacak. Unutmayın, bir şirket markaları kadar değerlidir.

Kimler Katılmalı:
• Pazarlama Profesyonelleri
• Girişimciler / Girişimci olmak isteyenler
• Dijital dünyada ticaret yapanlar
• Kendini pazarlama alanında geliştirmek isteyen profesyoneller
• Pazarlama alanında kariyer düşünen üniversite öğrencileri ve çalışanlar
• Şirket kültürü yaratmak isteyen IK yöneticileri
• Kendi markasını veya kişisel markasını yaratmak ve yaşatmak isteyen kişiler

Ömürden SEZGİN

Marka Mühendisi Konuşmacı Hakkında

Ömürden Sezgin, Samsun Anadolu Lisesi’nin ardından,2004 yılında ODTÜ Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olmuş, 2007'de de ODTÜ Bilişim Yönetimi yüksek lisansını tamamlamıştır. 2004-2006 yılları arasında Robert Bosch’ta iş geliştirme mühendisi, 2007-2012 yılları arasında Marka Danışmanı olarak çalışan Sezgin; 2012- 2018 yılları arasında da Türkiye'nin lider alışveriş sitesi n11.com'un kurucu marka müdürü olarak görev yapmıştır. Kendini “Marka Mühendisi” olarak tanımlayan Sezgin, ortağı olduğu Goodjob araştırma ve danışmanlık firmasında, Türkiye’den güçlü markalar yaratmak adına danışmanlık yapmaktadır. E-ticaret , girişimcilik, kent markalar ve dijital pazarlama konuları üzerine konferans ve seminerlere konuşmacı olarak katılmakta, İTÜ Çekirdek ve Girişim Hareketi'nde girişimci mentörlüğü yapmaktadır.

Sonradan Gurmeler topluluğu ve Gurmebüs adında sosyal girişimlerin kurucusu, TecrübEM, SeyahatnamEM ve Yerim Seni İstanbul kitaplarının fikir sahibi ve yazarlarındandır. 19 Mayıs'ın 100. yılı adına çok sevilen ve paylaşılan bir marş hazırlamıştır. “Hayal” adında bir kız babası olan Sezgin, hayat enerjisini isminden, ailesinden, ve toplumsal projelerinden almaktadır.
Web : www.omurdensezgin.com
Linkedin : https://www.linkedin.com/in/omurdensezgin/

Etkinliğe Kayıt Ol

Aşağıdaki formu doldurarak etkinliğe kayıt olabilirsin.