İTÜ ARI Teknokent'den Haberler

''Teknolojinin Kadın Liderleri’’nde Jüri Özel Ödülü Hitit Bilgisayar Hizmetleri’nin CEO’su Nur Gökman’ın.

10 Şubat 2017 - İTÜ ARI Teknokent

 

''Teknolojinin Kadın Liderleri’’nde Jüri Özel Ödülü Hitit Bilgisayar Hizmetleri’nin CEO’su Nur Gökman’ın.

Microsoft  Türkiye – KAGİDER Teknolojinin Kadın Liderleri Ödülleri'nde Jüri Özel Ödülü'ne layık bulunan kadın bilişim sektöründe büyük bir başarı hikayesini gerçekleştiren Nur Gökman oldu.

THY'de görev yaptığı yıllarda THY'nin yazılım ihraç eden bir kuruluş haline gelmesine öncülük eden; halen Hitit Bilgisayar'ın ortağı ve CEO'su olarak görev yapan Nur Gökman,  Türkiye'nin teknoloji ihraç eden bir ülke olmasına liderlik eden kadınlardan biri olarak ödüle layık görüldü.

Azmi, zekası ve iş hayatındaki üstün başarısıyla olduğu kadar, çalışanları ve müşterileri ile kurduğu yakın ve sıcak ilişkilerle de tanınan Nur Gökman, kazandığı Jüri Özel Ödülü hakkında şunları söyledi:

“Başarımızın temelinde ülkemizin ve insanımızın potansiyeline olan sarsılmaz inancımız yatıyor. Hitit olarak bu ruhu paylaşmasak değil iki yüz, iki bin kişilik bir ekiple bile bugün geldiğimiz noktalara gelmemiz mümkün olmazdı. Çok zor zamanlar da geçirdik ama yaptığımız işe aşkla bağlı olmak, bir yandan şirketimizi büyütürken diğer yandan ülkemizin  dünya bilişim sektöründeki yerini sağlamlaştırmak, her zaman bizi motive etti ve tüm zorlukları aşmamızı sağladı.”

 

 

 

Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında

1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, sektörün hızla büyüyen oyuncularının en çetin ve karmaşık ihtiyaçlarını dahi karşılayabilecek düzeyde yeni nesil havayolu, havaalanı ve seyahat it teknoloji ürünleri ve servisleri sağlamaktadır.

Crane PAX / DCS ürünleri, rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü,  ekip planlama ve sadakat yönetimi ihtiyaçlarını karşılarken,  Crane RA, Crane CA, Crane SP, Crane OCC, Crane CREW ve Crane ALM, sırasıyla, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü /charter yönetim  ihtiyaçlarını karşılamaktadır.

Müşterileriyle kurduğu yakın ilişkileriyle  tanınan Hitit, ürünleri ve servisleri ile ilgili olduğu kadar, müşteri hizmetleri konusunda da mükemmel geri dönüşler almakta ve bu geri dönüşleri daha da kaliteli ve başarılı hizmetlere dönüştürmektedir.

Rezervasyon sistemleri üzerinden geçen 55 milyondan fazla yolcu ile dünya havayolu PSS (Yolcu Servis Sistemi) endüstrisinde 5. sırada bulunan Hitit, Avrupa’dan Asya’ya, Afrika’dan Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere uzanan müşteri portföyünü hızla çoğaltmaya ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.